Ja! jag är ett klagomonster!

Har så jävla ont i nacken så jag vet inte vart jag tar vägen snart!
Jonas jobbar så Alexandra får vara hemma från dagis idag. Fixar INTE att ta Kevin i selen och henne i vagnen för att ta mej upp till dagis. Så, idag får hon vara hemma med mej och Kevin. Om jag bara kunna vrida lite mer på huvudet så skulle det kännas lite enklare... Jävla piss skit bajs!!
Det är nu man vill att typ mamma ska bo i närheten. Komma över, leka lite med Alexandra, bära lite på Kevin och låta mej vila lite. Men nope...alla ska ju bo så långt bort.
Det är bara bita ihop, klaga lite på bloggen, leka med Alexandra och bära på Kevin!
*suck*

Kommentarer
Postat av: Camilla

kraaaaaaaaaam

vill komma och kramas med er snart

2011-01-28 @ 00:51:03
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0