Rädd för att glömma?

Om jag är!
Menar, man ska ju börja jobba snart igen, tänk om jag har glömt allt, inte kan längre!
Fy bubblan säger jag bara!
Har ju inte hållt på me blommor på bra länge nu, visst jag vattnar lite planter här hemma men blir ju knappast att man står och gör nå arrangemang hemma i köket direkt. Inga begravnings dekorationer, inga brudbuketter, inga buketter över huvudtaget ens.
Pirrigt...

 

plantering

 

Bordsarr till mamma, stomme av hö dekorerat med gerbera, rosor, hundkex och jordgubbar

 

Liggande begravnings dekoration

 

Enkel brudbukett, blåklint, kryss, rosor och grönt

 

Droppformad brudbukett

 

Kul att hitta lite bilder (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror inte det.. man har det i sig.. när du kommer tillbaka så ska du se.. allt faller på plats igen ;)

2011-01-02 @ 20:44:32
URL: http://www.familjenmillberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0