Verkligen Jätte svårt!

Sitter på AMF´s hemsida och skriver såna brev som ska komma fram om 20 år. Tänkte jag skulle skicka till Alexandra och Kevin. Jätte svårt att veta vad jag ska skriva bara, vad vill jag säga? Frutom att jag Älskar dom grymt mycket? Trodde att det skulle bli enkelt men tji fick jag! Man kan även ladda upp en bild och spela in en videosnutt på ca 1½ minut tror jag det var. Videogrejjen var ännu svårare, slutade med darrningar i rösten och tårar i ögonen hahaha Töntig man är :b
Får väll skylla på att jag är lite extra känslig för att jag inte är riktigt frisk hihi

 

Vill ju få till nått riktigt bra jag också, skicka ett du med vettja =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0