Ett år sen....

För ett år sen fick jag vara med om nått helt fantastiskt! Strax efter 4 på natten/morgonen fick vi en helt underbar liten son. Den vackraste pojken i världen. Han kom att heta Kevin och blev älskad av alla!

 


Ett år har gått, och snabbt! Så idag har vi sjungit och öppnat lite presenter.

Igår kom min mormor och morfar förbi på fika och på lördag blir det ett pyttelitet kalas innan vi åker ner på minisemester till farmor i 4 dagar =D Ska bli skönt!

 

Några bilder från gårdagen:

 

En såå vacker bild på min Mormor och Alexandra

 

Min morfar och Alexandra

 

 

 

Nu ska här fixas lite, Mommo och MoPar kommer snart hit på lite födelsedags fika! <3

 

Kram!

Kommentarer
Postat av: camilla

för ett år sen fick jag världens finaste brorson!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-14 @ 14:40:03
URL: http://camillastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0