Ni ger mej ont i magen!!

Här kommer det små människor och lägger sej i, kommer och tror sej veta vad som har hänt, tror sej förstå och lägger skulden på mej och mina syskon!
Man orkar inte bli sviken hur många gånger som helst, jag har annat att lägga min energi på!
Jag har folk ikring mej som bryr sej om mej och min familj, dom visar det tydligt. Sen har vi dom som inte ens kan lyfta på luren och säga hej hur mår ni, eller skicka ett sms/mejl, jag ser inte det svåra.
Jag har försökt, jag orkar inte längre!
Jag har försökt vara bra, göra saker rätt, göra bra val i livet men verkar ändå inte som att jag har lyckats i era ögon. Jag förstår inte...
Varför kan ni inte bara Älska mej för den jag är? Det jag har gjort?
Jag tycker jag har lyckats bra på den lilla bit in på livet jag har kommit, men vem vet, jag kanske har fel? Vad har jag missat?
Bara tanken på er ger mej ont i magen, jag mår dåligt! Kanske är det där skon klämmer, kanske var det därför jag fick åka till akuten? Jag vet inte, jag känner bara att så fort jag tänker på er så mår jag så in i norden dåligt, varför kan ni inte förstå?
Jag har försökt mötas halvvägs men det är INGEN som möter mej där...jag är antagligen INTE värd besväret!

 

Punkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0