Hopp och skutt!

Nu pirrar det i hela kroppen. Den här dagen kan inte bli dålig.
Fått svar på annons och ska träffa en köpare imorrn. Klirr i kassan som går direkt till körkortet. Nu hoppas jag bara det inte tar alltför lång tid att få körkortstillståndet bara. Vill så gärna fixa körkortet snabbt nu. En intensivkurs inkl boende är vad jag är ute efter just nu. Är man hemma är det så lätt att bli distraherad :b
Skolan jag spanade på är fullbokad fram till i v.36 eller vad de va....knas. Hoppas nån ångrar sej och hoppar av snart! =D
Kollade upp skattegrejjen också och blev glatt överaskad. Jag slipper betala tillbaka i år! Wohooo! Pengar till midsommar, superduper! Hur bra som helst, kanske blir det en bilbarnstol och en biltur till fikusFarmor (; Hmm..lr två stolar måste ja ju ha nu när ja tänker efter...Kevin är ju inte bebis längre :b min stora lilla kille <3

 

Imorrn ska vi ha två små nattgäster här också, T och L kommer hit då mamma har en dejt *fniss* Lycka till tjejen!!
Ska försöka plocka lite så det ser okey ut här hemma. Man får passa på när kilalrna sover och tjejen e på dagis. Man blir lätt motarbetad annars haha

 

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kom till Sandviken och gå kurs istället! Slipper du Stockholmstrafiken + att du har gratis boende! :) Säkert ingen lång kö på våra bilskolor hihi

2011-03-31 @ 11:47:26
URL: http://tyrasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0