Rensning IGEN! Mål --> Körkort!

Nu ska jag gå igenom allt skrot igen. Ska sälja allt jag kan nu!
Vi har bestämt att jag ska åka på intensivkurs så jag får det där förbaskade körkortet nångång. Behöver lite mer pengar bara och snabbt måste det gå! Har spanat in Trafikskolan i Norberg som verkar bra. Vet inte om dom har några platser kvar just nu, men tanken är att jag ska fixa detta till slutet av april alt början av maj.
Så nu ska här fotas och säljas och sparas som bara den, skulle du känna att du har pengar över och inte vet vad du ska göra så får du mer än gärna bidra till ett körkort (; haha

 

Jag har som sagt fotat lite idag. Läste om en tjej som sålde allt hon hade på sin vind och fick ihop pengar så hon kunna flyga till USA till sin kille. Hoppas på nått liknande.
Ska sälja allt, till och med sånt jag inte trodde man kunna få sålt. Måste ju testa iaf =D

 

Ex.

 

två solfjädrar...

 

en babysitter...

 

en hoppgunga...

 

div gamla smycken...

 

 

 

 

 

 

Det är vad jag fotat än så länge och mer ska det bli. Körkort är då allt annat än gratis (:
Så håll tummarna för mej nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0