Mys-tajm i Mullsjö!

Som sagt i tidigare inlägg, sååå skönt! =D Underbart med solsken, hoppas på att få lite färg innan min hemlis *fniss* Snart får ni veta (;
Idag hittade vi en humla, han a lite slö så vi bjöd på maskrosor och lite vatten, den piggnade till bra och flög sen iväg, Alexandra vinkade glatt hej-då (:

 

Underbart!

 

Kan det bli en liten trädgårdsmästare tro?

 

Alexandra spolade av farmors bil

 

Det är inte alla som gillar värmen (:

 

En trött humla (:

 

Det gäller att lära henne att små flygande saker i naturen INTE är farligt!

 

Min underbara son!

 

Just nu så känner jag inte alls för att åka hem, finns inte så mycket kvar där lixom. Skulle gärna flytta hit istället, så mycket lugnar och jag tror hela familjen skulle må bra av en flytt till landet =D

 

Nu är klockan mycket och ögona trillar hit och dit, Kevin har andra tankar, han vill nog va vaken hela natten lång :b Så, nattinatt på er där ni är!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0