SnurrSnurr!

Allt bara snurrar omkring i huvet nu, så mycket att ta in, men så är det ju med intensivkurser. Vi får se nästa vecka hur det slutar =D
Tänk om jag lyckas, skulle vara sååå skönt att ha det där lilla plast-kortet! Men set ska väl inte vara några problem tycker jag...om bara illamåendet kan ta och försvinna, det lixom sabbar för mej lite när jag ska köra... :(
Imorrn blir det upp med tuppen, körning 7.30!, ska tränas backning och lite mer körfältsbyte (tror jag det va) sen blir det helg, men inte blir jag ledig för det :b Plugg plugg och lite mera plugg!

 

Familjen kommer hem tidigare än beräknat också, det kliar i Jonas näsa (för katten) så dom kommer hem natten mot lördag. Ska bli skönt att få hem dom, så tomt annars (:

 

Nu ska jag göra mej iordning och bums i säng! Tidigt jag vet, men, tidig körning imorrn så...

 

Nattnatt!

Kommentarer
Postat av: camilla

det kommer gå bra Linda!!!

Du är bäst och lite bättre än bäst

PÖSS

2011-05-23 @ 12:01:02
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/
Postat av: becca

Illamående!? Är du gravid? :D

2011-05-25 @ 21:43:14
URL: http://becca8807.bloggagratis.se
Postat av: Ann-Kristin Losten

GRATTIS från Jönköping till körkortet. Anna har meddelat den goda nyheten.Härligt! Hälsa.

2011-05-27 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0