Hejsan Tomten! *önska önska*

Hejsan Tomten!
Jag vill bara tala om att jag har varit jätte snäll i år, fråga mina barn (;
Tänkte hjälpa dej lite på traven, ifall du har mycket att tänka på!

 

Dessa leggings med snöflinge-mönster är ju bara heeelt underbara!

 

Men även dessa är urtuffa!

 

Och hur snygg är inte denna från H&M? (Strlk 38 borde passa mej ^^ )
Och nej, ingen av legginsen ovan ihop med denna jag lovar! (;

 

Dessa saknas i min samling ^^

 

Lukta gott gör jag gärna också =D

 

Något som också skulle vara fint att få är presentkort på IKEA. Har spanat ut en sängstomme där som jag gillar och just nu ligger vi med madrasserna på golvet :b haha

 

Några tips till tomten iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0