Aaahhh!!!!

Den här morgonen var det min tur att väcka alla.
Vaknade med kramp i vaden och det gjorde sååå ont så det gick inte att vara tyst. Man vill bara dra ihop sej och att det ska gå över men den här höll i sej ordentligt :(
Jonas vaknade och trodde jag skrek för att Alexandra hade trillat ur sängen men det hade hon inte.
Kramp! kramp! höger ben!! kraaaamp!!! Fy faan säger jag bara...
Sen var det ju bara att gå upp för då hade jag ju väckt Alexandra också, så det var bara till att attackera frukosten (:
Som det kan gå.

 

Är helt fast i virkträsket nu, riktigt kul nu när det verkar gå åt rätt håll (:
Här har vi början på huvudet och en bit av halsen (:

 

Haha, så just nu vill jag bara virka å virka å virka =D Får nog åka in till garnaffären sen och köpa stoppningsvadd.
Ska bli så himla kul och se när den blir klar. Så kanske jag kan testa mönstren i Amigurami boken sen åxå =D
*hopp och studds*

 

Grymt god lunch fixade jag idag åxå *skryta* Fiskgratäng, så sjukt god pm jag får säga det själv (:
Sen har det blivit lite mer virkning hihi
Så nu är huvud och kropp klar och det blir en tur till garnaffären imorrn, måste ha stoppning så jag kan fortsätta =D

 

Här är en bra bit på vägen (:

 

Typ klar, ska bara stoppas och sen virkas ihop i rumpan på nallen =D

 

Nu är det dax för lite lek med Alexandra så att hon somnar nångång ikväll =D
Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

VAD DUKTIG DU AR!!!!!

2010-06-14 @ 11:35:28
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0