Dax för kontroll =D

Så var det nu dax för V.36 (35+0) , alltså ca: 35 dagar kvar!!
Idag ska jag in till MVC på kontroll, är där varannan vecka nu på kontroll, väger och mäter och känner hur han ligger.
Han har iaf lagt sej med huvudet neråt, så mkt vet jag, för som han sparkar uppåt så haha En stark liten rackare =D
Har börjat känna av förvärkarna nu åxå, man blir påmind om att det snart är dax.

 

Igår damp det ner en avi i brevlådan, blev så fundersam om vad det kunde vara för nånting. Jag har ju inte beställt hem nånting så gissa om jag blev nyfiken!
Så när jag kom ner för att hämta, vad det nu var, så får jag "bara" ett kuvert och på det stog det "Åhléns" och då visste jag exakt vad det var. Presentkortet hade kommit som jag vann i tävlingen =D
Så jag säger det en gång till, TACK!! alla som röstade på våra bidrag =D

 

 

Har fortfarande inte fått någon intresserad på mina annonser, men jag har inte bråttom (:
Har lagt upp på vinden.se *tips tips*
Annonsen ligger där den ligger, om du säljer så raderar du annonsen själv, inga avgifter *gilla*
Så ska du sälja nått så testa den sidan (:

 

Satt och funderade på vagn igår kväll, syskonvagn eller inte? Tycker det är för dyrt att lägga ut så mycket pengar på en ny vagn när jag är så super nöjd med den jag redan har. Sen är vi inte iväg så mycket att vi behöver en ny vagn heller, jag menar, ska jag till ica så kan Alexandra gå, eller kanske stå på en sån ståbräda.
Sen tänkte jag på syskonsitts, men om hon inte vill sitta där och börjar krångla så kan den lätt bli ostadig...
Så då har jag spanat in såna bärsjalar istället och dom verkar ju suveräna egentligen. Till lillkillen då alltså =D
Har läst mycket positivist om dom på olika sidor, så då får han va i en sån och Alexandra i vagnen, så jag tror jag ska köpa en sån. Kommer att åka in till stan tror jag och kolla istället för att beställa över nätet, så kan dom visa mej hur jag ska knyta den åxå. Tror att det kommer bli absolut super bra =D
Hmm..undrar vilken färg man ska välja hihi

 

Oj, trodde inte att jag skulle kunna skriva ett inlägg i "lugn och ro" men med hjälp från Nicka Nyfiken så gick det ju galant =D

 

 

Ska väl ta och göra mej i ordning så jag är klar att åka sen.

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: camilla

jag fick mitt presentkort idag ocksa :)

wohoo, nu ska det shoppas!!!

gu va sot hon ar nar hon tittar pa Nicke Nyfiken

2010-06-10 @ 20:30:18
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0