Besök från barnens Farfar

Idag fick vi besök av barnens Farfar och Anette. Det fikades tårta och kakor och ingen va nog gladare än Alexandra, ett riktigt fika monster... Hon blir nog som sin Farmor, en riktigt Fikus (; (Något jag kallar Sväris då hon gillar att fika <3 )
Första gången Kevin träffade sin Farfar också men han sov mest =D

 

 

 

Alexandra sprang omkring och visade allt hon kunde för att fånga alls uppmärksamhet. Hon fick även Farfar att köra runt henne i prinsessbilen =D

 

Hon somnade som en stock när dom gick, man blir trött av allt busande.

 

Ikväll ska jag försöka pyssla lite, får se om jag kan hålla mej vaken :b
Ska försöka göra klart min burk. Håller på att göra om en sån turkisk yoghurt burk till en något snyggare burk =D
Har än så länge lyckats måla över trycket med vit färg så det inte ska lysa igenom sen när jag lägger sån decoupach över. Lägger upp bild sen när jag är klar (;

 

Nu snart så ska jag sno Kevin från Jonas så får han fixa mat =D
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0