Det riktigt kliar i fingrarna!

Har just skrivit ut en beskrivning från PhotoPearls. Ska göra en pärlplatta av Kevin på 90*90 pärlor. Måste göra nån bra plats som jag kan lägga plattorna på medans bara innan jag börjar, annars kommer Alexandra garanterat ha sönder dom :b Vill börja NU NU NU!! =D

 

Har möblerat om i vardagsrummet också, blev riktigt bra faktiskt *nöjd* Känns som det är mycket mera plats än tidigare och ändå har vi inte tagit bort någonting =D

 

Imorrn kommer Sväris hit och terroriserar *skrattar* Hon är så välkommen så <3
Får se vad vi hittar på för skoj då.

 

Fotade Kevin imorse, han var så duktig. Låg på mage i sängen och höll upp huvudet super länge! *stolt* Min lilla älskligs-pussinuss-plutt-prins!! <3
Saknar min kamera, klurigt att fota med mobilen, inte riktigt samma sak lixom. Hoppas dom kan laga den nu bara annars ska jag bussa mamma på dom =D

 

Älskar den här bilden!

 

 

 

Har slängt upp lite annonser på FL, testar deras köp och sälj sida, får se om det går nå bättre där. Har såå mycket som bara ligger. Så vet du någon som behöver ett Bäckenbälte så har jag ett (;

 

Nae, dax att sova. Har lite att fixa med imorrn innan Anna kommer.
Kram å nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vill se bilder på vardagsrummet

Kevin är supersöt, saknar er

2010-08-29 @ 21:52:10
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0