En jobbig dag...

Så va man inte hundägare längre då.
Harald (syrrans pojkvän) och hans mamma kom förbi idag, med sej härifrån hade dom Agnez...skit jobbigt!
Absolut inget roligt beslut och jag har gråtit så jag blivit snurrig hela kvällen...
Hoppas det går bra för henne där borta nu, att allting fungerar.
Vi grät allihoppa när dom gick, vinkade hej då för ingen kunde prata...
Alexandra vinkade och sa hej då...det kändes jobbigt...dom tycker ju om varandra så mycket...
Jobbigt också just att hon vinkar och säger hej då men inte förstår vad som händer...att hon inte kommer tillbaka...
Och jag undrar va Agnez tänker, kommer hon sakna oss? tänker hon på oss? va funderar hon på ikväll?
jobbigt...

 

Agnez och Kevin myser i soffan <3

 

 

Du kommer alltid vara våran vackraste favvo tjej! <3 <3 <3

 

Toktossan <3

 

*snyft och snörvel*

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Jag förstår att det är jobbigt.

Alltid svårt med tunga beslut, men hoppas att det

blir bra för Agnez......

Kevin är en kopia av dig tycker jag. Och jag är så

sur på min rygg. Jag tycker att den kan sluta att

dumma sig med mig.

2010-08-23 @ 13:27:55
URL: http://annastenmark.wordpress.com
Postat av: camilla

aaw, hoppas att det går bra, förstår om det är jobbigt, men hon stannar iaf inom familjen, måste kännas skönt.

massa kärlek från mig.

och jag är också sur på din rygg mamma

2010-08-23 @ 20:58:47
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0