Inte mkt pyssel...

...igår inte. Kanske ikväll då :b
Igårkväll fastnade jag framför Hulken på kanal 3 med Kevin sovandes på magen, kärlek! hihi
Hadde inte mage att flytta på honom, han såg ut att ligga så skönt så jag satt där jag satt.

Imorsse blev det frukost halv sju med lillstumpan, kännde mej som en zombie.
Inte lätt att vara förälder alla gånger.
Vi börjar få in en bra rutin på Alexandra om kvällarna nu vilket är super skönt. Kevin däremot, han vaknar titt som tätt, iallafall inatt :b Men det varar inte förevigt (:

 

Vann inte denna veckan i mataffären.se tävling. Tur det kom en ny chans igen, hittade dock ingenting felstavat. Antingen är det jag som stavar/läser dåligt eller så har dom glömt att stava fel den här gången =D Får se nästa vecka det rätta svaret. Vill gärna vinna, 5000.- att handla mat för skulle inte sitta fel =D

 

Nån som vet nån annan tävling man kan va med i? =D

 

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0