Härligt!

Igår hade jag två kockar i köket, lyllos mej =D
Jonas fick hjälp av Alexandra, hon spolade av potatis och "diskade" (:
Kevin låg och spanade från babygymmet.

 

Pappas tjej <3

 

Allt som har med vatten att göra är roligt =D

 

Kevin håller koll så dom sköter sej (:

 

<3

 

Härligt!
Så mysigt att bara sitta och ha det bra med mamma =D

 

Idag hade jag en glasstjuv i köket =D
Världens sötaste åxå för den delen <3

 

 

 

Glassmonster! <3

 

Kevin i sin nya body som vi köpte på Åhlens (det står "lillebror" på den)

 

Knasfröken <3

 

Annars händer ingenting speciellt, det rullar på. Alexandra är lite avis av sej men det hör till (:
Kevin har redan hunnit bli hela 19 dagar =D hihi
Nu är det dax för sängen så man hinner sova lite åxå.
Kram å nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad söööta de är, haha glassmonster Alx ;)

2010-08-02 @ 16:03:10
URL: http://Camillastenmark.com
Postat av: anna stenmark

Det värmer verkligen mitt farmors hjärta att se

på alla bilder.

Jag längtar såååå till jag kommer.

Snart, mycket snart.......

2010-08-02 @ 16:28:32
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0