2 år idag!!

Idag fyller Alexandra 2 år! Helt otroligt vad fort tiden går.
Mommo va på besök idag. Hon följde med och hämtade Alexandra på dagis och möttes av en arg blick :b haha
På dagis har dom sjungit för henne och hon fick en liten present, dom är så söta!
När vi sen skulle hem så satte vi oss alla tre i pulkan och åkte hela vägen ner, stackars Alexandra fick massa snö i ansiktet med det gick bra. Hon skrattade så lite roligt var det nog (:

 

Själv är jag fortfarande sjuk, genomförkyld och kraftmätaren är nere på noll sedan länge. Så det blir inget kalasande i helgen för fröken, såå typiskt. Tur att hon är så liten att hon ingenting vet ännu. Blir till att försöka krya till sej istället.

 

Just nu vill jag bara att det ska bli fredag nångång så jag får träffa doktorn så hon kan tala om vad det är för fel på mej. Är så hungrig men får inte i mej särskilt mycket även fast jag skulle vela. Typiskt så här innan jul :(

 

Huvudet dånar så jag funderar på att krypa ner brevid Kevin och inte vakna förens imorgon. Orkar ju ändå inte göra nånting så vad ska jag göra uppe?
Nä, så jag säger natten redan nu.
Bilder kommer sen när jag orkar.

 

Nattnatt!

Kommentarer
Postat av: carro

Tråkigt att du inte mår bra.

Hoppas de hittar felet så du är på topp till jul igen.

Kram kram

2010-12-08 @ 18:49:19
URL: http://carolineahlqvist.blogg.se/
Postat av: Erika

Men urs:( Hoppas du kryar på dig snart och att doktorn ger besked om vad det är!

2010-12-08 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0