Alexandras födelsedag!

Fy att jag var så hängig igår men men
Alexandra var på dagis igår, dom hade sjungit för henne och hon fick en liten present. Så gulligt. Den har jag inte hunnit fota ännu men det kommer.

 

På morgonen gick vi upp och sjöng för henne och hon fick sina presenter. Fiffihuset var nog bäst hihi

 

 

 

Kevin ville också vara med och leka..eh...smaka :b

 

Sen kom mamma förbi och busade med Kevin. <3

 

Hon följde med och hämtade Alexandra på dagis sen också. Som vanligt tog vi pulkan ner för den långa backen, alla tre fick plats och undan gick det haha
Stackars Alx, full med snö när vi kom ner. Sen drog mamma pulkan hem =D

 

Så fick hon några presenter till, en tröja/klänning och en morgonrock. Hon var mer intresserad av sitt nya Fiffihus så kläderna slängde hon bara iväg :b

 

Senare mot kvällen fick hon en bit kladdkaka med två små ljus i (:

 

Tror ändå att hon fick en rolig dag fast jag var sjuk och hängig. Hon hade ju fullt upp med sina nya saker så jag gjorde en tidig kväll jag =D

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Vad fint..

Tänk att hon redan har blivit 2 år.

2010-12-09 @ 14:52:00
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0