Farsta!

Idag blev det en sväng in till Farsta. Skulle kolla Kevins kind hos doktorn. Han är röd, irriterad, kliar och vill inte ge me sej. Fick någon medicin utskriven så jag hoppas verkligen att det hjälper.
När jag endå var inne i centrum så fixade jag dom sista julklapparna...tror jag :b
Gick en del pengar med hoppas kidsen blir glada! =D

 

Snart är det äntligen jul och jag ser så fram emot det. Ska bli roligt att se vad Alexandra ska komma att tycka! Kommer hon orka sej igenom berget av paket =D Julklappen jag köpte är sååå bra men jag tänker inte tala om vad det är. Hamnar väl på bloggen sen som allt annat (; haha

 

Nä, ska krypa till kojs nu, ringa dagis imorrn och säga att Alexandra får vara hemma. Inte vill jag få hem magsjuka lagom till självaste julafton heller :b

 

Nattinatt på er där ute (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0