Första Majskroken!

Alexandra gick omkring och smaskade majskrokar så jag testade en på Kevin. Jag åt halva sen fick han smaka. Han blev som helt tokig! Hahahaha Han vägrade släppa taget om den, gegga överallt och dreggligt blev det haha
Men då vet jag nu att den var godkänt, jag gillar dom också faktiskt. Dippa i såna chips-dipper mmm hahaha

 

"jag kan hålla själv mamma"

 

 

 

 

Jag ville inte riktigt släppa den sista lilla biten, trode han skulle äta upp mej men den smälte ner till nån gul sörja ganska så snabbt. =D

 

Jätte kul att han gillade den, imorrn tänkte jag han skulle få lite gröt på morgonen, får se vad han tycker om det.
Bilderna är tagna med Iphonen så det är därför dom är så grusiga. Ville inte blixtra med kameran i ansiktet på honom (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0