Gårdagen

Igår blev det en tur in till Farsta, skulle till BVC med Kevin. Två vaccinationer skulle tas, en i vardera ben. Han var så duktig, knappt ledsen alls. Min kille <3
Spanade lite på torget på väg till bussen, dom hade fått upp såna små julstånd så jag var ju bara tvungen att glutta lite. Mer än så kan jag inte säga å här innan jul (;
Blev till att åka hem och vänta in min egen läkartid sen. Pirrigt.
Det var iallafall inget "fel" på mej så utan det är stressen som spökar, Va samma sak vintern 07 så jag fick samma tabletter som då, Lanzo tror jag dom hette. Så nu hoppas jag att dom ska fungera även denna gång. Vill ju kunna äta av all den goda maten som blir till jul!

 

Nu ska jag snart ta och fixa lite frukost, fick sovmorgon idag, Skönt! Alexandra ligger och snorar och hostar med sin pappa i soffan, Kevin har sovit jätte bra inatt så idag känner jag mej utvilad!
Blir väl till att portionera ut lite tomtar i lägenheten senare =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0