"Goodiebag"

Ni som läst min blogg kasnke minns att jag vann en "goodiebag" tidigare (i slutet av oktober ungefär).
Fick mitt paket igår och var så nyfiken på innehållet.
Vad tycker DU om innehållet?

 

ko-nyckelring, Reztart bar, två, nån salva, den röda har jag ingen aning om vad det är och sen ett dressman kort.

 

Té, LCHF bok, krämer och en diet drinkspulver.

 

Shampotester och Ägglossningstest (??)

 

Inte riktigt vad jag trodde skulle vara i, bantar grejjer, tvål och ägglossningstester. Vet inte riktigt vad jag trodde egentligen men jag och Camilla fick oss ett gott skratt iaf.
Det vi tyckte var konstigast var nog ägglossningstesterna :b

 

Vad tycker du om innehållet? Bra eller "dåligt" och hur tänker du?
Skulle vara roligt att höra (:

Kommentarer
Postat av: carro

Ha ha vart vann du det ifrån?

Jaha linda då var det bara att sätta igång o producera nästa bebis :)

Om du inte vill ha boken så kan jag kanske få köpa den för en billig peng..

2010-12-02 @ 15:54:47
URL: http://carolineahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Boken är super bra!! rekommenderar starkt!

ja ägglossningstester.. haha

2010-12-02 @ 16:36:08
URL: http://www.familjenmillberg.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

ja du vet ju redan vart jag står, tycker att skicka bantningspulver i en "goodie bag" lixom säger emot sig själv, här får du en liten påse med godsaker och pigga upp, göra lycklig- saker... så se till att banta??

och ägglossningsgrejerna vill jag inte ens börja diskutera, men det kan ju vara jätte känsligt att skicka till folk bara sådär, tänk om man inte kan få barn och kanske verkligen försökt... "här, ta ett ägglossningstest"

2010-12-03 @ 13:38:47
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/
Postat av: Millah

Okej ser att du blev missnöjd haha =) men då vet jag det iaf! Ber om ursäkt så jätte mycket :( kramar om

2010-12-14 @ 14:26:14
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

testet till noka tycker jag är bra eftersom att det är sjukt populärt och kanske int du men kanske någon du känner skulle vilja testa.. eftersom att det int bara är för att gå ner i vikt, har du int tid med en måltid så är det bättre att dricka det än att inte äta något =) men ber om ursäkt för allting och hoppas int du ska behöva uppleva detta igen, eftersom jag förstod att du kände obehag av priset..



Och det är ju svårt det dära, eftersom att jag redan hade satt ihop paketet och sedan kan vem som helst vinna..



MEn nästa gång får det bara bli smycken kanske smink =) så ingen tar illa åt sig



kramar

2010-12-14 @ 14:27:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0