Julafton!

Julafton var helt kanoners! Kan erkänna att jag var liite dålig med kameran bara, å jag fastnade inte på bild en enda gång. Tror jag måste bättra mej på den punkten :b
Mamma kom förbi lite tidigare och började genast fixa med maten, en del som skulle fixas, men MIN mamma fixar allt! =D
Massor av gott blev det och jag blev såå mätt!! Älskar julbord, egentligen enda gången all den maten är riktigt god ihop =D
Sen blev det kaffe och fika ihop med paket öppning och Kalle i bakgrunden. Alexandra kanske hade lite svårt att bestämma sej hur vida hon skulle kolla på tv eller öppna paket. Tur vi hade pappa där som kunde hjälpa till iaf hihi

 

Alexandra vill hugga in direkt så pappa skyndar sej att fixa!

 

Det fanns julklappar, på dom flesta (typ alla!) stog det "Alexandra" =D Hon måste ha varit vääldigt snäll iår hihi

 

Freddy attackerar julskinkan!

 

Såklart man ska ha lite ljus på bordet, nertill syns några julälgar ofc (: hihi

 

Efter maten passar Morbror Freddy och Alexandra på att rocka bort lite av julmaten så det får plats lite kakor åxå =D

 

 

MoPar med PepparkaksKevin =D

 

Paket från Mommo och MoPar!

 

Och Kevin hade vart snäll åxå

 

Rorri!!

 

Cars böcker !!

 

 

Hade en jätte trevlig dag, lagom lång (:
Ser redan fram emot nästa år. Tänk, då är Alexandra 3 och Kevin 1½!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0