Mitt 2010 i bilder!

Mitt 2010 har varit fyllt med händelser. Min första resa någonsin, vi fick Kevin, Agnez har flyttat, Alexandra har börjat på dagis och jag och mamma har sprungit trapp SM! Och en hel del mer ofc. Blir många bilder i detta inlägg men det är endå från ett helt år =D

 

Finaste lilla Agnez med en liten Alexandra <3

 

Min första resa någonsin gick till Paris med min underbara Svärmor!

 

Alexandra åt sin första egna resturang mat =D

 

En liten Kevin

 

Bebismagen (:

 

Sötaste paret ever!

 

<3

 

Kaninmys

 

Min vackra familj! <3

 

Pappa och Dotter

 

Faster har vart på besök =D

 

V.35

 

Pappa och Alexandra på Junibacken

 

Första gången Alexandra träffar Kevin

 

Nykläckt Kevin <3

 

En skrynklig kille

 

Självklart va han med i tidningen (:

 

Puss!

 

Sista bilderna med Agnez, den 22/8 flyttade hon...

 

Syskonmys

 

Mamma och jag sprang Trapp-SM

 

Kärlek! <3

 

Kevin döptes

 

<3

 

Den 8/12 fyllde Alexandra 2 år!

 

Tuff tjej!

 

Alexandra designade granen i år =D

 

 

 

Som sagt, mycket har hänt. Både roliga och mindre roliga händelser men det finns nog någon mening med det också.
Nu är det bara att vänta in det nya året fyllt av nya händelser och utmaningar!

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Oh vad fint...

2011-01-01 @ 15:19:50
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0