Shopping, håltagning och träningscyklar!

Igår blev det en tur in till Farsta med Svärmor Anna , vi kände oss lite busiga så när vi kom in gick vi direkt till frissan och tog hål i örat (: haha
Har alltid velat ha tre hål i ena och två i andra och nu är det då gjort. Hade så tidigare men fick en dum och ful infektion, men nu är det som sagt fixat. Himel vad pirrigt det ska vara då, man vet ju att det inte gör ont, det lixom bara bränner till lite och sen är det över. Super enkelt.
Stackars Anna däremot, hon var så pirrig och när han sen skulle ta hål i hennes öra så "pang" , "oj då, jag hade visst fel vapen" hahahaha så det blev ingenting, så fick han hämta rätt och göra en gång till *fniss*

 

 

Blev inte så mycket shopping som jag trodde annars, några tröjor till Kevin, ett par byxor och en tröja till Alexandra, burk och pyssel sett från Panduro. Och sen så lite nytt i sminkväskan. Är så snål när det gäller sånt bara, så tråkigt att köpa och allt finns i sååå många färger. Gäller verkligen att hitta rätt nyans så man inte springer omkring som dom "snygga" brudarna i centrum, ränder i ansiktet hit och dit. Neh ush! :b

 

Till Kevin

 

Till mej =D
Jag älskar såna färdiga sett som man sen ska måla såna små figurer med! Och burken va ju så söt så den bara "måste" jag ju ha!

 

 

1, 2, 3 och 4. Perfek! Färgerna är numrerade och bild finns på baksidan så jag vet vilken färg som "ska" vara vart, passar mej utmärkt! hahaha

 

Blev lite annat också ofc men kan ju inte fota allt :b
Får se, blir ev en sväng till RUSTA i eftermiddag. Känner mej alltid så motiverad och full med energi så här i slutet av året så jag hade tänkt att slå till på en träningscykel! Bra pris så det gör ju inte sååå mycket om jag skulle glömma bort att använda den lite :b
Springa och köpa cyklar som bara blir stulna hela tiden, nä tack! Och skulle jag nu få inbrott så skulle det väl vara självaste faan om dom ska ge sej på min träningscykel då hahaha

 

Nä, nu blir det lite fix här hemma, bilder på det kommer senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0