Det blev en dag på stranden =D

Jätte fint väder och med varsin Piggelin promenerade vi mot stranden.
Alexandra somnade på vägen dit så hon va helt klart utvilad och redo för bad sen =D

 

 

Och självklart hade jag med mej mitt Nya Kexiga badlakan som jag just hämtat ut =D

 

Min busfia! <3

 

Min skugga (:

 

Tiden gick fort och det blev dax att röra sej hemåt, tog en annan väg än den vanliga. Allt hade gått bra om vi hade hamnat där vi hade tänkt bara, men vips så var vi vilse!
Vi gick och gick och gick, tillslut va vi tvungna att fråga efter vägen om vi nånsin skulle komma hem igen.
Vägbeskrivningen vi fick var både lång och krånglig så den glömdes bort så fort vi börjat gå igen :b
Men så kom Camilla på, att jag har ju GPS i mobilen, hurraaa!! Så med mobilen i högsta hugg började vi leta oss hemåt igen haha
Det blev en lång extra promenad vill jag lova men ack så roligt!

 

På den här gatan gick vi länge länge, men sen tog den bara slut, med en vänd zon.

 

och sidogatorna vi såg var bara återvändsgator...

 

Men med lite hjälp från GPSen så fick vi vägen =D

 

Vi kom iaf rätt tillslut och visste vart vi var någonstans =D

 

Så knasigt det kan bli ibland, men vi tänkte ju samma båda två men det blev ändå fel, men nu vet vi d.
Blev en rejäl extra promenad och det känns nu vill jag lova! Kan knappt gå, hoppas det går över tills imorrn då jag ska på kontroll i Farsta. Just nu är det problem bara att ta sej genom hallen :(

 

Fick se mycket fint på vägen iaf och roligt hade vi så det va helt klart värt det =D

 

Blev att köpa hem pizza sen, va super hungriga alla tre.
Alexandra fick låtsas trycka på maskinen för att hålla humöret uppe. Sen när pizzorna var klara sa han som jobbar där, att hon inte fick trycka på maskinen och att vi inte fick lägga i pengar till henne, för det är 18 års gräns. =D Dom har ju sina regler, kan ju bli av med tillståndet sen, men vi hade inte lagt i några pengar endå så.

 

 

Nu ska jag sega mej mot sängen och hoppas att jag inte har lika ont imorrn.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0