Första gången HELT själv!

Första gången jag var hemma med Alexandra och Kevin HELT själv. Va lite pirrigt men gick hur bra som helst, så klart =D hihi
Jonas kom hem runt 12.30 tiden och ligger nu och vilar med lille Kev <3
Sen blir det en tur in till Farsta, ska se om vi hittar nå bra regnkläder till Alexandra. Kan vara bra att fixa nu när hon snart börjar på dagis också. Shit att det är dax för dagis redan...hon är så stor min lilla tjej! =D Säger väl bara tjoff så är det Kevins tur snart också.

Inatt var det oväder, regnet bara öste ner (mysigt!!) och det åskade och blixtrade så det lös upp hela lägenheten och fönstrena skakade. Trodde Alexandra skulle vakna men det gjorde hon inte, hennes snarkningar hördes ända in till oss haha
Super skönt att hon sover så bra som hon gör. Kevin sov på han också, bara jag och Jonas som vaknade. Jag lyssnade efter Alexandras fotsteg, som då aldrig kom, och Jonas han for upp som en jag vet inte vad, med andan i halsen "datorerna!!" hahaha Hans små ögonstenar..ja efter barnen då =D

Nae om man skulle försöka få Alexandra att vila lite innan vi åker...nån som tror jag kommer lyckas? =D


Kommentarer
Postat av: Erika

Här var det inte oväder inatt (det kom föra några dagar sedan:) ), men barnen vaknade av fullmånen ? eller jag vet inte. Annars brukar de inte vakna flera gånger per natt.

Oj, tack för påminnelsen. Måste också skaffa regnkläder till alla skol och dagisbarn. Och helst ska det vara två uppsättningar per barn också;P

2010-07-29 @ 14:14:43
URL: http://erikamedfamilj.blogg.se/
Postat av: anna stenmark

Kan Alexandra inte ha regnkappan jag köpte.?

Det har duggat hela dagen här så det går att vara ute.

Måste avvakta med resan för ryggen är jätte busig.

Men hoppas kunna komma nästa onsdag.....

2010-07-29 @ 15:10:38
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0