Regnet det bara öser ner!

Och jag tycker det var allt på tiden. Hur mysigt som helst!
Det är någonting speciellt med regn, tycker det är en speciell mysfaktor över det hela.
Visst, det är inte så kul när hela sommaren regnar bort, men det behövs lite regn emellanåt. Och så luktar det så gott efteråt också =D

 

Såhär ser det ut utanför just nu (:

 

Blev en riktig slappar dag idag, grymt skönt. Tog mej en vilostund med Kevin på 2 timmar!! hahaha
Imorrn åker vi till mormor Barbro, ska bli trevligt att träffa henne, de va så länge sen sist nu. Det blir Camilla, Jonas och jag, Alexandra och Kevin som ska ut och åka. =D

 

Nu ska här spelas lite dataspel med Jonas, Kevin ligger brevid Jonas och sover =D

 

 

 

Och några fler bilder på syskonen Stenmark som Pappa Jonas har tagit =D <3

 

Mina små Älsklingar!! <3 <3 <3

 

Nu ska här spelas Heroes of might and magic med Min stora Kärlek! =D

Kommentarer
Postat av: Camilla

mys mys mys

underbart

2010-07-24 @ 21:38:38
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/
Postat av: Anna

Vad sugen ja blir nu på att spela! Var ju ett tag sen.

Ja visst är det mysigt med regnet!

Kram Anna & Michaela

2010-07-25 @ 21:56:19
URL: http://www.familjenmillberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0