Super skönt...

...med en något svalare dag idag =D
Orkade iofs inte så mycket endå eftersom jag sov rätt dåligt inatt. Va så varmt och en liten Alexandra kom in och hade min mage som kudde (: Ville inte hålla på att flytta runt henne och hålla på heller ifall hon skulle vakna till, då skulle jag ju bli tvungen att gå upp :b Så hon har buffats och knuffats hon också, hon tyckte nog det var varmt hon med. Bara Jonas som tycker det drar kallt från fönstret, men då får han väl börja med pyjamas då för jag tänker inte stänga hihi

 

Maten kom som ett skott prick klockan två idag, helt förvånad blev jag när det plingade på dörren, på ca två minuter var det betalat och klart och budet väntade på hissen ner igen =D Helt otroligt, gick nästan så fort att jag knappt hann fatta att han va där hahaha

 

Camilla kom förbi en sväng idag också, tycker det är kul när hon kommer förbi, får passa på medans hon är i "närheten" =D
Du, Camilla, Du är en härlig prick du!

 

Gjorde super god mat idag, som vanligt, men tror jag åt lite för mycket haha
Tänkte jag skulle vila men kunna inte somna till, tankarna började gå, störande tankar :(
Ska bli så kul när prinsen kommit, skicka iväg MMS och berätta för hela världen *längtar*
Men så slog det mej, det finns en som jag inte vet OM jag ska höra av mej till...jobbigt...
Sist vi pratade va ju via SMS och då grät jag så jag trodde ögonen skulle trilla ut och det var nu för lite mer än två månader sen. Personen det handlar om har inte ens ringt och frågat hur jag mår. Kanske dumt att skriva om det så här i en blogg...men blev så himla nerstämd bara av tanken. Blir tårögd bara jag tänker på hela situationen.
Och sen då, dopet? Ser verkligen fram emot dopet, planeringen och korten som ska fixas och skickas iväg. Men ska jag skicka till dej? Jag vill inte dra hit folk bara för att Prinsen ska få presenter. Jag vill att det ska komma folk som bryr sej, som vi tycker om, som tycker om oss...
jaja...bara jag som kan fundera hur jag ska göra..trots allt så "bollen ligger hos mej" *morr*

 

Mitt Prinsesshjärta <3

 

Dagarna går någe fruktansvärt snabbt-sakta just nu =D
V.39 (38+5) vilket betyder 9 dagar kvar till Bf
Randigt värre nu :S
Men så randigt ser det inte ut IRL, men som jag sagt tidigare, kameran hittar sånt som varken syns eller finns =D

 

Ska ta och runda av nu, ska försöka somna super tidigt ikväll så man är utvilad imorgon (:

 

Kram å natti natt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

magen är superfin!!!!!

tack för att ni är helt underbara hela bunten!!

tycker att prinsen ska skynda sig ut nu och hälsa på faster!!!

2010-07-06 @ 22:12:50
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0