V.39 (38+0)

Idag blev det en slapp dag, passade på att plocka undan lite på förmiddagen medans jag orkade.
Känns i fötterna att man promenerade en del igår.
Sen tog energin slut och det blev en lååång vila på eftermiddagen. Känns så onödigt men skönt. Hela dagen försvinner lixom. Finns så mycket jag vill göra men inte riktigt orkar..eller behöver egentligen.
Alla dessa fix ideer man får, vill flytta runt på saker, fixa och dona, baka m.m. Inget jag behöver göra, orkar inte heller men gärna vill :b hahaha

 

Går förövrigt in i v.39 nu (38+0) vilket betyder ca:14 dagar kvar =D
Nästa vecka ska jag på kontroll och kommer att få träffa en ny Bm då hon jag brukar träffa är på semester.
Men han får mer än gärna titta fram lite tidigare som sagt (:

 

Nae, ska gå och fiska fram ännu en "mums-mums" ur frysen =D

 

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Det säga att om man rör på sig mycket och går i trappor

så kan det sätta igång värkarna.

Jag längtar till att få träffa mini Jonas...

2010-07-02 @ 10:29:37
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0