Besök =D

Idag kom mormor och morfar på besök. Det var länge sen sen sist så det va roligt. Morfar busade så med Alexandra haha ja mormor åxå, dom åkte kana och lekte tittut och jagade varandra haha
Dom hade med sej en liten mjukis till Alexandra också, Apan Herr Nilsson från Pippi (:
Det blev fika och en massa skitsnack =D
Håller fortfarande på med den där jäkla nallen :b
Förstår inte varför det inte blir som på bilden riktigt...
Den rosa har jag fyllt med ludd och sytt ihop baken på, hurvida jag gjorde rätt eller inte har ja ingen aning om =D
Den är väldigt rund och liknar just nu mer en rosa snögubbe =D
Den blå nallen som jag började om på har jag ett lite tjockare garn till och ½strl större nål. Tror att det hela började bra men vet inte, huvudet blir lite platt där åxå, lite svårt att visa på bild bara.
Och så en bild på dom tillsammans =D
Det blå garnet tog slut så jag måste in till Farsta igen och köpa några nystan till. Hon i affären trodde det skulle räcka med två tre nystan, men tror vi måste ha missförstått varandra. Tur det inte är så långt att åka iallafall =D
Så det blir ganska stor skillnad i storlek men det gör ju ingenting (:
Blir bara en kortis med massa bilder idag, är så trött så dax för sängen!
Kram Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0