Blev en sen kväll igår (:

Men en rolig kväll också, spelade "Allods" med Jonas, kul spel. Lite bökigt när det blir många knappar att hålla reda på bara haha
Nöjd med mina gubbar jag gjorde också =D
Blev dock väldigt sent, kom i säng först halv 3!! =D

 

Det blev en tur in till Farsta igår iallafall. Gick till garnaffären och hade med mej min rosa "nalle". Frågade hur jag skulle virka ihop baken på den. Men hon trodde det hade blivit fel någonstans på vägen för hålet var så stort :b
Så jag köpte nytt garn, lite mysigare i blått. Blev även ett svart nystan sånt "hårigt" garn, kunde inte motstå (:
Och självklart stoppvadd också, ifall det nu skulle bli rätt den här gången haha
Jag ger inte upp, nångång måste det ju bli rätt :)

 

 

Sen blev det en tur till Åhléns, tänkte se om jag hittade någon bok som skulle visa mej Hur man virkar men dom böckerna var slut tyvärr.
Hittade däremot en bok till Alexandra som jag bara va tvungen att ha, Nicke Nyfiken =D
Blev även två fotopärmar som var så söta och sen en Pilates för gravida, aldrig för sent att börja. Man är ju stel som en...ja..nånting! =D
Skönt med presentkortet, hittade så mkt bra-att-ha saker men nöjde mej med detta den här gången =D

 

Fotopärmarna blir nog super bra, just nu ligger alla kort i en lite hårdare påse, blir smidigare sen (:
Och hur söta va dom inte?! *gilla*

 

Sen när jag kom hem så blev det en tur till Ica, hade ju fått en present att hämta ut =D
Fick välja mellan grönt och vitt så det blev ett enkelt val =D

 

Grymt snygg grön på ljuset *gilla massor* =D

 

Idag var tanken att vi skulle gå på avslutningen på Öppna Förskolan jag och Alexandra men känner verkligen inte att jag orkar :(
Ont i kroppen, och benen ska vi inte ens tala om.
Blir till att bläddra i den nya boken och mjuka upp sej lite sen =D Fast det blir nog lättast när Alexandra vilar sen haha

 

Nae, nu ska jag ta och se om Jonas vill vakna lite så vi kanske kommer ut i parken, så fint väder idag så, solen skiner för fullt =D

 

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0