Bullbak!

Så, nu äntligen är jag klar i köket, det tog sin lilla tid =D
Det blev både Choklad Muffins, Negerkyssar och Bullar. Allt blev bra förutom en plåt brända bullar, men tur som var så hade jag en plåt till =D
Grymt gott, alltid bra att ha nånting hemma nu när man springer omkring och blir lite sugen titt som tätt haha
Så nu hoppas vi på fint väder imorrn så blir det fika på lilla balkongen, sååå mysigt!

 

Negerkyssar, äckligt goda! *älskar*

 

Choklad Muffins och Bullar =D Mmm....
Så nu känns det i hela kroppen att jag har hållt på utan paus men det är det värt. Kommer sova gott.

 

Kan även tala om att vi nu är i v.37 (36+1) och att det är nu "bara" 27 dagar till beräknad förlossning.
Känns både roligt och mindre roligt. Ja menar...såå roligt va det ju faktiskt inte nu när jag tänker efter.
Hoppas verkligen att det går snabbare iaf så jag får hålla min lilla mini Prins snart =D
Längtar bara mer och mer för varje dag som går men det är ju inte så konstigt <3

 

Nae, dax att hoppa i säng nu (:
Kram och nattinatt!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

gott det ser ut

2010-06-20 @ 17:01:08
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0