Då var maten hemma =D

Jag säger bara det, vad hade jag gjort utan mataffären.se ? =D
Dom packar, kör hem och bär upp i min hall haha
Och är det någonting som blivit fel eller så så är dom alltid super trevliga på kundtjänst, Tack till er! =D

 

Mycket tjat om bebis nu men jag tvingar ju ingen att läsa =D
Kändes som nästan lite pirr i magen när mina varor kom och jag hade packat upp.
Det gäller ju att se till att ha vissa saker hemma =D
Bara längtar längtar längtar nu =D *hopp och studs*
Vill hålla dej, krama dej, pussa dej!! <3

 

Blev inget pyssel igår kväll, bestämde mej för att hoppa i säng tidigt när Alexandra ändå sov. Men då kom Jonas med den briljanta ideen att jag kan ju ta laptoppen i sängen och ligga och kolla på film, så tja varför inte =D
Kollade på Bride Wars och sen WALL-E.
Bride Wars va en sån typiskt Linda-film! =D Gillade den starkt!
WALL-E var mycket bättre än jag väntat mej, trodde att jag skulle somna till den men icke då, den va
så söt så =D
Så nån kanske har bra film tips att dela med sej av? Gärna nått roligt, romantiskt =D

 

Är så sugen på att virka den där nallen jag pratade om tidigare, fast i helt annan färg då.
Bara det att sist jag försökte virka, så skulle det bli en sån Amigurami (stavas?) sköldpadda, men efter att ha virkat en stund så såg det bara ut som en snopp-värmare typ, vad nu det är hahaha
Får se om jag testar på nytt här någon kväll (:

 

Ska ta mej en powernap nu medans Alexandra också vilar, man får passa på för sen är det diskmaskinen som väntar =D

 

Hej å Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0