En sväng ut i regnet =D

Vilken kille jag har som vet vilka filmer jag vill se =D
Igår kväll blev det Prinsessan och Grodan, jag gillade den, tycker den va himla söt och rolig.

 

 

Idag så kollade Jonas och Alexandra på "Upp!" medans jag fixade lite. Måste se den jag åxå sen, verkade rolig den med.
Sen blev det en snabb lunch och en sväng ut i regnet. Mysit.
Och självklart så va våran tjej finast idag =D
Den super snygga regnjackan har hon fått av Faster och Farmor.
När hon har den på sej så tänker jag på Fiffi och blomsterfröna hihi
Världens finaste Agnez som myser brevid syrenbusken <3
Och är det nånting våran tjej INTE gillar så är det att få smuts/sand på skorna/händerna.
Men vad fastnar inte bättre på ett par blöta gummistövlar om inte lite sand? =D
Men det är bara att lära sej, ibland blir man lite smutsig och det gör absolut ingenting <3

 

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0