Tävlingar och Tradera =D

Så sprang man på en tävling igen då haha
Men den här gången kommer jag inte att tjata ihjäl folk =D Man får om man vill gärna rösta endå och Alexandra har nu chansen att vinna ett lektält. Åter igen gäller det att få flest röster, vet dock inte hur man ser hur många röster man fått så det blir lite av en överraskning sen.
Hennes bidrag hittar du iaf här
http://smafolk-tavling.com/fototavling/bild.php?id=68
och hennes bidrag ser ut så här

 

 

Syster skulle ha kommit hit idag men det strulade till sej. Typiskt pappa att lägga sej i och sabba *ogilla* men men, det är väl va den generationens pappor är till för kanske, va vet jag?
Har suttit och väntat på henne sen 11 i förmiddags, klockan 15 fick ja veta att hon är påväg och vid 16 tiden fick jag ett sms om att pappa inte ville släppa av dom på centralen. Sjyst!! Och endå visste han att dom skulle hit *morr*

 

Funderar på om jag ska dra mej ner till ica å köpa köttfärs och göra biffar, så man får i sej nått vettigt idag. Har blivit lite fuskandes nu när dom har varit borta så länge :b
Svårt ju, ingen annan att äta med, ingen att göra mat till för han och hon är hungriga. Och sen när man sover på dom mest konstigaste tiderna, klart allt blir lite knasigt då :b
Men snart kommer dom hem igen och allt blir som vanligt igen =D

 

Fick några av skorna sålda på Tradera också, får in några kronor åtminstonne.
Ska försöka lägga upp lite mer ikväll, bla ett par heeelt NYA ROXY skor, nypris 699.- , Strl38.  Grymt snygga!
Men har aldrig använt dom, lär väl inte göra det sen heller, hoppas nån annan gillar dom ist =D

 

Visst är dom snygga?! =D

 

Nae, mot ICA va de =D köttfärs, lök och potatis...hungrig bara jag tänker på vad jag ska göra, vet ju attd et är så sjuuukt gott! =D haha

 

Hej på er så länge
Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

har rostat, lycka till!!!

vi grillade idag :p

snart far du hem skrutten och jag kommer sakna henne JATTE MYCKET

2010-06-02 @ 19:32:49
URL: http://www.camillastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0