Då va två tävlingar klara då (:

Först var det då mataffären.se´s tävling som jag var med i och som jag även vann!! Wohoo! 500.- att handla för, passar utmärkt nu när man inte har så mkt pengar.
Visst det blev lite strul men det löste sej så inget mer att grubbla över det (:
JAG VANN JAG VANN JAG VANN!! =D hihi

 

Sen den andra tävlingen som anordnades av Nelly.com då man skulle matcha en outfit för sej själv och sitt barn.
Den vann jag tyvärr inte. Vinsten där var 5000.- att handla för.
Vinnarbidraget kan ni se på nelly.com´s hemsida under kategorin kidz.
Jag själv var väl inte så förtjust i det bidraget, tycker att man ska/kan ha mer färg när det är sommar, blir lite tråkigt annars, men det är ju vad jag tycker (: Grattis till den vinnaren iaf (:

 

Nu är det även bara 3 dagar kvar att rösta i Åhlens tävlingen som jag och Alexandras Faster Camilla är med i. Tror inte på någon första plats men med eran hjälp kanske vi vinner någonting iaf =D
Länk hittar ni till vänster under just menyn Länkar, "Rösta på Camilla" och "Rösta på Linda" , klicka på dom och ni kommer direkt till våra bidrag, så rösta mer än gärna på oss båda.
Du hittar även info på facebook eventet "help Team Stenmark to WIN" där ALLA är välkommna att vara med. Där står hur du röstar och hur du vet att din röst är räknad. Info på både engelska och svenska. Så bjud in alla du känner (;
http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=126507970696869&index=1
Ett STORT tack till alla som redan har röstat på oss!!

 

Nu ska jag ta och fixa lite käk!
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0