En super kortis!

Blev en lång dag idag, har försökt få upp lite skor på tradera. Vilken tid det ska ta att få till det, är lite trixigt. Man ska få bra bilder, få till en beskrivning...har fått upp 7 annonser hittills iaf och det ju alltid något (:

Här är ett av paren, blev riktigt nöjd med den bilden.

 

Imorrn ska jag åka in och träffa mammsi, passande nog på Mors Dag =D <3
Det blir en tur ut till Hedlandet och dom har grejjer dom haha
Får se om min käre make kommer ihåg att det är Mors Dag åxå

 

Nee...blir bara en super kortis ikväll, klockan är tokmycket och jag ska upp tidigt, ska hinna leka boll med Agnez innan jag åker åxå, bus hund! =D
Så nattinatt på er
Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

svinsnyggt,

jag blir lite sugen på skorna för att bilden är så snygg

2010-05-30 @ 11:50:56
URL: http://www.camillastenmark.wordpress.com
Postat av: Linda

=D och jag blir sugen på att behålla dom för bilden blev så bra haha

2010-05-31 @ 10:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0