Första inlägget! (rösta gärna på oss)

Då ska vi testa att blogga lite här då, ska bli kul att se hur detta fungerar.
Ska försöka uppdatera med jämna mellanrum, just nu kommer det att hända en hel del som det kommer iaf finnas saker att skriva om.

 

Denna blogg kommer mest att handla om min underbara lilla familj som blir en kille rikare i Juli och sedan mitt intresse för pyssel och blommor.

 

Just nu är jag och min svägerska med i en tävling och behöver all hjälp vi kan få för att vinna, så vi är super glada om ni skulle vilja klicka er in på länken nedan för att rösta på våra bidrag. =D

 

http://sommar.ahlens.se/?m=c&id=13 Camilla
http://sommar.ahlens.se/?m=c&id=57 Linda


Det hela går ut på att visa sin sommaroutfit och sedan få så många som möjligt att gilla bilden. Det är även viktigt att man connectar till Facebook för att rösten ska räknas, för att veta om Din röst är räknad ska det stå "Du gillar" brevid bilden.
Detta är super enkelt och vi blir super glada om ni hjälper oss att försöka vinna.
Tacksamma för all hjälp vi kan få!

 

Vem som helst har möjlighet att rösta, Du behöver inte vara vår vän på facebook, bara ha ett konto på facebook. Så sprid till alla Ni känner att rösta på oss.
Rösta gärna på oss båda
Tack!

 

Nu ska vi se hur det går att ladda upp första inlägget, blir lite roligare nästa gång

Kommentarer
Postat av: :)

en kommentar.... titta

hej

2010-05-15 @ 18:33:08
Postat av: Camilla

ja, rosta pa oss!!!

2010-05-15 @ 18:39:15
URL: http://www.camillastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0