"Mammablogg-Tävling"

Sprang på en tävling till här som jag bara inte kunde låta bli att vara med i. Är man inte med så har man heller ingen chans att vinna.

 

Den här gången så är det http://www.nelly.com som anordnat en tävling där det går ut på att matcha ihop sommarkitt för mamma och barn.
Så jag tänkte, jag testar =D
Så här är mitt bidrag till tävlingen.

 

Till Mamma så har jag plockat ut detta

 

Till lilla dotter Alexandra på 1½ blev det detta

 

Och till sonen som kommer till oss i Juli blev det detta

 

Alla plagg och accessoarer du ser här ovan finns hos nelly.com
Nelly.blogg.se

 

Så håll tummarna för mej nu =D

 

/Linda

Kommentarer
Postat av: Camilla

haller alla tummar och tar

snygga outfits

ni 3 kommer va skitsnygga tillsammans

2010-05-19 @ 10:19:52
URL: http://www.camillastenmark.wordpress.com
Postat av: Nelly.com





Tack så mycket för ditt fina bidrag!

Vi har svårigheter att hitta din email för att ge dig koden till 100 kr-presentkortet. Kan du maila oss ditt namn tillsammans med din emailadress till: [email protected].



Tack för hjälpen!



Bästa hälsning,



Nelly.com

2010-05-20 @ 10:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0