Tack Skype!

Tack Skype för att du finns! =D
Har nu pratat med min prinsessa och det var inte det lättaste. Man saknar henne ju bara ännu mera.
Och sååå underbart att se hur glad hon blir när hon ser mej <3
Hon och Jonas ska boka hemresa till på torsdag i alla fall, och om jag ska kramas med henne! Hon får nog sova i min säng åxå =D
Saknar Jonas åxå såklart, vill Kramas!! <3

 

Pappa och Alexandra på Skypen <3

 

Alexandra och Faster på Skypen <3

 

Blev ingen träff med Mammsi idag inte. Försäkringskassan strulade så hon hade inte fått in sina pengar. Hoppas på en träff på måndag istället. Men då kommer hon hem till mej, blir billigast så åxå, inte massa spring i affärer hit och dit. Man har ju en tendens att alltid hitta nått man "måste" ha, och hon och jag skulle garanterat hitta alla dom sakerna =D

 

Funderar lite på vad man ska hitta på här hemma, har tvättat åtminstone, alltid något :b
Innan dom åkte så visste jag massor av saker jag skulle passa på att göra, pyssla ex. Men nu har jag tappat bort inspirationen istället..typiskt :b

 

Ska ta och göra mej en kvällsmacka och se om jag kan hitta den där inspirationen någonstans, kanske den har gömt sej i diskmaskinen, om inte annat så blir det uppackad =D

 

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0