ZzzZzz....

Blev att jag träffade Mamma idag, åkte ut till Hedlandet =D
Dom har så sjukt mkt saker till så sjukt bra priser, synd man är pank bara :b haha
Får se åxå, om det är fint väder imorrn kanske hon kommer förbi en sväng *hoppas hoppas*

 

Sitter här just nu och har just vaknat, tog en funderare, ska jag skriva några rader eller inte :b

 

Det enda jobbiga när jag har gjort nånting som ex idag är att jag blir så helt slut.
Gick ut och kastade boll med Agnez när jag kom hem,sen bara tok kraschade jag i säng!
Känns fortfarande i benen att det blev en del promenerande. Ska nog börja fundera på att ta det lite lugnare när man gör saker, inte köra på helt som vanligt hahaha

 

Nae, blir nog en Gaviscon och sen sängen igen så man är pigg och fit for fight imorrn igen =D

 

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0