Bobbycars

Jag och Camilla tog en promenad in till Tant Catrin i Skogås igår, skulle hämta upp två bobbycars.

 

 

 

Testade dom inte förens idag. Alexandra kom snabbt på att Camilla kunna ta den ena, jag den andra och hon själv kunna sitta i släpet bakom :b

 

 

Kevin fick åka med lite också <3

 

 

Oj så dom kommer rejsa runt i hallen när han blir större! =D

 

Imorrn är det dax för dop, har köpt nya kläder till Alexandra och hon kommer bli sååå tuff! Och Kevin kommer va så fin i sin body och jag har en ny tröja som Camilla köpt i London. Jonas kommer också va snygg, fast det är han ju jämt! <3
Nu blir det sängen för ögona håller på att ploppa ut av trötthet :b

 

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ha det så jättebra på dopet imorgon <3 Lova att ta en massa bilder så jag får se sen:)

2010-11-12 @ 21:59:20
URL: http://erikamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Sarah

Camilla, jag vet inte vad du ska med den till men jag ska tillägna dig en Steve-diss ;)

2010-11-13 @ 15:12:42
URL: http://tyrasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0