En Mommo på snabb-besök

Idag kom Mamma på snabb besök. Hon hade med sej dopklänningen som Kevin ska ha på lördag och så pratade vi tårtor och annan fika.
Som hon ska baka, kommer bli massa smaskens! =D Hon är Underbar min Mamma! <3
Hon han även med lite Kevin bus (:

 

Jasså så det säger du (:

 

Jag ska äta upp dej Mommor!

 

Vi har så kul ihop!

 

Puss och mys gos! <3
Han har även sugit på en bit äpple när vi fikade, mkt uppskattat =D

 

När hon sen skulle till tåget så gick vi förbi fiket för att kolla priser på deras tårtor och hur doms er ut och så.
Frågade om pris och om dom hade några bilder. Talade om att jag ville ha tårtor till ett dop.
Hon rekommenderade prinsesstårtor och frukttårta..kul! neh tycker inte jag. Inga bilder hade dom heller. Frågade om figurtårtor, hon visste inte vilka dom kunde fixa och inga bilder på dom heller. När jag frågade om pris så svarade dom att det va så dyrt så det var pinsamt att svara.
Har dom inte fått lära sej hur man säljer? Tror dom jag vill köpa deras tårtor om DOM tycker dom är dyra, näh, skulle inte tro de :b
Ska kolla i Farsta vad dom har att erbjuda.
Ska ju endå in och hämta min tavla på torsdag så =D

 

Nu ska jag iväg, dax att hämta Alexandra på dagis.
Undara om jag ska ta med vagnen eller om ska få gå, lite kul nu när det snöar iofs =D

 

Hej på en sväng!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Oh, jag känner igen din mamma! Jag minns ändå rätt så mycket från den tiden vi bodde i samma område.

Hälsa henne så mycket när du ser henne nästa gång, och resten av familjen.

Kram, M.

2010-11-10 @ 09:05:21
URL: http://stillweekday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0