Grädde med smak!

Gillar Du att baka? Gillar Du att testa nya smaker?
Jag gillar att baka, även om jag inte alltid lyckas och nya smaker är ju aldrig fel. Kul att experimentera med.
Arla har ju kommit ut med en ny smaksatt vispgrädde. En med choklad och en med jordgubb.

 

Jag citerar
"Arla Köket® smaksatt vispgrädde är vanlig vispgrädde med två karaktäristiska smakvarianter. I chokladgrädden ingår 70 procentig choklad och i jordgubbsgrädden en annan klassisk smakbärare: jordgubbssylt. Chokladgrädden är helt slät medan jordgubbsgrädden innehåller små bitar av jordgubbar. Den smaksatta vispgrädden har en fetthalt på 27 procent och vispas lätt till önskad konsistens. Den är dessutom lika hållbar i uppvispad form som vanlig vispgrädde."

 

Spännande eller hur?!
Nu söker dom testpiloter och jag hoppas på att bli en av dom. Skulle vara kul att testa. Kommer ju massor av födelsedagar och annat att fira här nu dom kommande två månaderna. Kanske får jag baka en tårta med den nya chokladgrädden? *hoppas*

 

 

 

Klicka på någon utav bilderna så kommer du direkt till formuläret om att få testa (:

 

Och glöm inte att hålla tummarna för mej också (;

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Jag har anmält mig

2010-11-04 @ 14:22:50
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0