Minikocken!

Ibland äter hon och ibland inte. Man kanske skulle ta och få med lilla Alexandra ytterligare lite mer i köket, så hon tycker att det blir roligt. Då ser hon ju också vad man gör, och jag vet vad hon gör :b , kanske blir det roligare att äta om man fixat det själv.
Sitter och surfar runt lite på Adlibris barnavdelning , finns himla massa kul.
Har bland annat hittat söta enkla kokböcker för barn som jag funderar på att köpa =D
Den ena är Nalle Puhs festliga kokbok och den andra är Pettsons och Findus kokbok.
Och jag gillar Pettson och Findus, dom är så finurliga och påhittiga och jag ÄLSKAR bilderna Sven Nordqvist gjort!

 

Nu ska jag sparka upp Jonas så jag får lite sällskap vid frukosten, Alexandra är på dagis så ska passa påa tt städa lite när hon inte är hemma =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0