Sugvänliga spagetti!

Ohh!! för en gångs skull så har jag lyckats med min spagetti, den blev så där slurp-bar lixom, som i Lady och Luffsen =D Alexandra skrattade varje gång jag visade henne haha

Köpte en pulka idag till henne, smidigare till och från dagis än vagnen just nu, helt omöjligt att vara vagnförare just nu, tar ju tvärstopp...inte kul...

Imorrn siktar vi in oss för en tur till IKEA och Toys´r us, jag "måste" uppdatera mitt julpynt, kan ju inte ha samma hela hela tiden :b Hoppas även springa på nått bra födelsedagsfynd till Alexandra, är ju cirkus bara 2 veckor kvar tills hon fyller två år! Kan knappt fatta det själv...TVÅ ÅR!!

Jonas har lekt Frankensteinmonster med min dator...den fungerar...lite gran...inte riktigt som den ska men den går att använda...han ska bara beställa hem nån ny liten grejj att stoppa in i den...lr alltså..han köper en ny grej att stoppa in i sin dator och så stoppar han det som var i sin dator i min dator...hmm..hahaha
Hoppas iaf att CSI Miami fungerar att kolla på ikväll..det är såå spännande just nu =D

Nu ska jag ta och se om Kevin vill sitta med mej, funderar på om man ska ta sej en kvällsmacka, låta Camilla visa mej hur man klipper ihop en enklare film och sen....CSI!!!

Kram å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0