Vätskeersättning here i come!

Mår fortfarande pyton så det blir varken fotografering eller date me Anneli och Linnéa, så typiskt.
Ringde vårdguiden och det första hon frågade var om jag var gravid. Svar: Nej.
Blev lite orolig när hon hörde vad lite jag fått i mej sen i måndags kväll, så nu sitter jag här och surplar vätskeersättning var femte minut. Ska få i mej en liter ungefär så det lär ju ta ett tag :b
Skulle ringa tillbaka när jag fått i mej det mesta.
Hoppas jag slipper denna illamående snart för det är så jävla jobbigt. Kan ju inte göra nånting. Orkar inte ligga i sängen längre heller. Börjar ju bli smått orkeslös också, längtar efter att få i mej en smörgås eller nånting för just nu ekar det i magen.
Går väl över snart....eller?

Min dator kommer fortfarande inte ut på nätet så kan inte lägga upp några bilder. Kommer heller inte åt filmerna på Jonas dator via min dator så inte kan jag glutta nån CSI Miami heller :(

Ska ta min nyfunne vän Vätskeersättaren och masa mej till soffan, vi ska zappa tv kanaler snabbare än du kan blinka :b

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0