Dopkläder och "Jeggings" (?)

Alexandra somnade som en stock för några minuter sen. Ibland går det undan (:
Jonas jobbar och Kevin håller mej sällskap medans jag sitter och kollar kläder på nätet.
Dopklänningen till Kevin är klar, blir en present från Mommo och MoPar, hur den ser ut får ni se efter dopet =D
Men vill ju även att mina älsklingar ska va snygga på fikat efter också.
Hittade en body på Lindex som Kevin bara måste ha =D

 

Lindex Shop Online - Body

Bild från Lindex Shop Online, 129.-

 

Hur söt som helst eller hur! Och till den ett par sköna mjukisar, jag tycker det är viktigt att kläderna är så mjuka och bekväma som möjligt när dom är små.
Visst, det finns grymt söta jeans både till Kevin och Alexandra men dom verkar så hårda och obekväma. Okey sånna mjukis jeans men annars...näh, jag hoppar.

 

Och sen, nått jag stöter på ofta, "Jeggings", va tusan är det? Jag hänger inte riktigt med i vad alla nya plagg kallas, men är det typ som pantaloger eller? Ser ju ut som sånna, eller är jag helt ute och cyklar nu.
Och nu hittade jag "treggings" ocså, brevid "leggings", men alla ser lika dana ut, som pantalonger. *förvirrad*
Kan någon vänligen förklara för mej?

 

Nu ska jag surfa vidare iaf, hoppas hitta någonting till Alexandra också =D

 

Hej på en sväng!

Kommentarer
Postat av: Anita

vilken Fin body till Kevin du har hittat... :)

Han kommer se riktig stilíg ut till fikat

2010-10-23 @ 22:21:51
Postat av: becca

Jeggings har ja aldrig hört talas om :S men treggings däremot är ju sk "jeans tights" =)

2010-10-24 @ 15:56:00
URL: http://becca8807.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0